mesto, kde sa dobre žije ...

mesto, kde sa dobre žije ...

Shadow
Slider

Bližšie k občanom – zmena úradných hodín

CPKMesto Sabinov sa po zvážení všetkých okolností rozhodlo reagovať na potreby občanov, aby si svoju úradnú agendu a povinnosti mohli vybaviť aj mimo svojej vlastnej pracovnej doby, teda v poobedňajších hodinách. Taktiež mnoho Sabinovčanov pracuje mimo mesta, mestský úrad plní niektoré úlohy aj pre obyvateľov okolitých obcí ako spoločný obecný úrad, preto sa vedenie mesta rozhodlo s platnosťou od 1. augusta 2019 pristúpiť k zmene úradných hodín.

Týmto spôsobom chceme vyjsť v ústrety občanovi. Po novom už nielen v stredu, ako to bolo doteraz zvykom, ale aj v pondelok budú úradné hodiny predĺžené do 16,30 hod. Zmena úzko súvisí aj s rozhodnutím o zavedení pružného pracovného času pre zamestnancov odborného aparátu mestského úradu, na ktorom sme sa dohodli so zástupcami zamestnancov. Kompenzáciou za predĺženie je skrátenie úradných hodín v piatok, a to s ohľadom na týždenný pracovný fond zamestnanca podľa platnej legislatívy. Aby sa predišlo nedorozumeniu, mestský úrad podotýka, že týždenný pracovný čas zamestnanca je dlhší ako určené úradné hodiny a je evidovaný elektronickým dochádzkovým systémom. Prestávka na obed je určená v čase od 11,30 do 12,30 hod.. Výnimkou je prípad, že zamestnanec v čase prestávky plní pracovné úlohy, ktoré nemôže prerušiť. V takom prípade sa mu prestávka poskytne po ich vykonaní. Referát Centrum pre občanov (podateľňa) bude otvorený aj počas prestávky na obed a bude v tom čase zabezpečovať aj osvedčovanie podpisov a listín, výber správnych poplatkov - okrem daní a poplatkov za odpad. Pre pracoviská Spoločný stavebný úrad, Referát daní a poplatkov, Matričný úrad a Referát evidencie obyvateľstva sa zavádza nestránkový deň vo štvrtok. Veríme, že týmto krokom prispejeme k skvalitneniu služieb poskytovaných mestským úradom a celkovo k lepšej spokojnosti Sabinovčanov.

ÚRADNÉ HODINY od 1.8.2019:

Pondelok: 8,00 – 16,30
Utorok:      8,00 – 15,30
Streda:      8,00 – 16,30
Štvrtok:     8,00 – 15,30 (NESTRÁNKOVÝ DEŇ pre Spoločný stavebný úrad, Referát daní a poplatkov, Matričný úrad a Referát evidencie obyvateľstva)
Piatok:      8,00 – 13,30

Prestávka na obed: 11,30 – 12,30 (v prípade plnenia neodkladných úloh zamestnanca sa môže zmeniť)

SMS-info – bezplatné prijímanie oznamov z mesta cez SMS

Vážení občania, mesto Sabinov Vám ponúka možnosť prijímať rôzne informácie podľa vlastného výberu b

A- A A+

Hlavný kontrolór

birosIng. Jozef Biroš -hlavný kontrolór

tel.: +421 51 4880 426
e-mail:

Úlohy hlavného kontrolóra:

Hlavný kontrolór plní okrem úloh uložených mestským zastupiteľstvom najmä tieto úlohy:

• vykonáva finančnú kontrolu v zmysle zák. č.502/2001 Z.z. o kontrole a vnútornom audite,
 

predkladá:
• raz za šesť mesiacov návrh plánu kontrolnej činnosti,
• správy o výsledkoch kontroly priamo mestskému zastupiteľstvu na jeho najbližšom zasadnutí,
• mestskému zastupiteľstvu najmenej raz ročne správu o kontrolnej činnosti, a to do 60 dní po uplynutí kalendárneho roku,

vypracúva:
• odborné stanoviská k návrhu rozpočtu a záverečného účtu mesta pred ich schválením v MsZ,

spolupracuje:
• so štátnymi orgánmi vo veciach kontroly hospodárenia s prostriedkami pridelenými mestu zo štátneho rozpočtu alebo zo štrukturálnych fondov Európskej únie,

zabezpečuje:
• kontrolu zákonnosti, účinnosti, hospodárnosti a efektívnosti pri hospodárení a nakladaní s majetkom a majetkovými právami mesta, ako aj s majetkom, ktorý mesto užíva podľa osobitných predpisov,
• kontrolu príjmov, výdavkov a finančných operácií mesta,
• kontrolu vybavovania sťažností a petícií,
• kontrolu dodržiavania VZN vrátane nariadení mesta,
• kontrolu plnenia uznesení MsZ,
• kontrolu dodržiavania interných predpisov mesta,

koordinuje:
• kontrolné akcie vyplývajúce z podnetov orgánov činných v trestnom konaní, sťažností a petícií,
• vykonávanie kontrolných akcií s orgánmi vonkajšej kontroly,
• prijímanie opatrení z kontrol vonkajšími kontrolnými orgánmi z oblasti kontroly a sťažností, vybavuje:
• sťažnosti, ak tak ustanovuje osobitný zákon,

je povinný:
• vykonať kontrolu, ak ho o to požiada MsZ,

zodpovedá:
• za plnenie úloh útvaru hlavného kontrolóra mestskému zastupiteľstvu.

Rozsah kontrolnej činnosti a pravidlá kontrolnej činnosti upravujú §18d a §18e zákona č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov a zákon č. 502/2001 Z.z. o finančnej kontrole a vnútornom audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Oznamovanie protispoločenskej činnosti (160 KB, PDF)

DOKUMENTY a činnosť hlavného kontrolóra za predchádzajúce obdobie

Poliklinika - kontakty

poliklinika

Mestské kúpalisko

kupalisko

Kalendár podujatí

august 2019
Po Ut St Št Pi So Ne
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

  Odkaz na pôvodný webSMS systém mestalogo SMSCity monitorlogo city monitorGeografický systémlogo gisplan1
Sabinovský cintoríncintorinProjekty z EUProjektyzEU

Odpadové hospodárstvoodpadove hospodarstvo

 

Webkamery

Kultúrne podujatia

Partnerské mestá

Erb Siedlec111
Erb Sobeslav111
Erb Kenderes
Erb Cubuk

Videogaléria

Play
Shadow
Slider

Mailinglist

Vyhľadávanie

Kontakt

Mestský úrad Sabinov
Námestie slobody 57
083 01 Sabinov

Tel. ústredňa : 051 / 48 80 422
Fax : 051 / 45 23 530
e-mail :

Fotogaléria

Cookies nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Používaním/ zobrazovaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies. Čo sú to Cookies?